0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

Klantenservice & F.A.Q.

Goed advies en goede service zijn de kernwaarden van Paardensupplementen.nl. Wij zijn per mail altijd bereikbaar en ook kun je 24 uur per dag een ticket invullen met een vraag over onze producten of een bestelling. Wij behandelen elk mail zorgvuldig en antwoorden zo snel mogelijk. In de regel beantwoorden wij je vraag binnen 24 uur, meestal in de avonduren. 

Wil je Suzan of Ralph liever spreken, dan kun je natuurlijk altijd bellen of contact opnemen via WhatsApp (06 48 566 572) of Facebook Messenger .

Telefonisch zijn we bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 20:00 uur. Als niet wordt opgenomen kun je op de voicemail je naam en telefoonnummer inspreken en bellen wij je later op de dag terug. Heb je een vraag over een bestelling? Noem dan s.v.p. ook het order- of factuurnummer, zodat we je snel kunnen helpen. 

 

Bestellen

Als je producten wil bestellen bij paardensupplementen kies je de producten die je wenst, ga je naar het winkelmandje, vul je je contactgegevens in en kies je vervolgens de betaalmethode. Meer uitleg? Ga dan naar de pagina Bestelproces.
Bestellingen die telefonisch, per mail, WhatsApp of Messenger worden geplaatst kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
 

Klachten? 

Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? We hebben graag tevreden klanten en zetten ons ook sterk in om daarvoor te zorgen. Ben je niet tevreden of ben je het ergens niet mee eens, dan vernemen we het graag, zodat we kunnen kijken of we een oplossing kunnen vinden. We zijn altijd bezig om onze service nog verder te verbeteren. 

Een klacht doorgeven
We raden aan om de bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Is er iets mis met het product, de levering, het bestelproces of iets anders?
Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar info@paardensupplementen.nl. Natuurlijk kun je je klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:
Balaiko
Kalkwijk 40
9603TD Hoogezand

Omschrijf s.v.p. de klacht en de oorzaak (indien bekend). Bij schade verzoeken we om contactgegevens, het bestelnummer/factuurnummer en foto's van de schade mee te sturen. We sturen een ontvangstbevestiging en binnen 5 werkdagen geven we een reactie. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen klachten klacht daarom zo snel mogelijk op te lossen.

1 Reviews
1.1 Hoe deel ik mijn ervaringen over een product?

In Instructievideo plaatsen review Paardensupplementen.nl leggen we je uit hoe je makkelijk een review over een product kunt plaatsen. Elke maand trekken we 1 review van afgelopen maand die we belonen met spaarpunten.

 

https://youtu.be/IzWPSwdISXg

1.2 Waar vind ik de ervaringen van andere klanten met de producten van Paardensupplementen

Bij de producten waarop wij reviews van klanten hebben ontvangen vind je boven de uitgebreide productbeschrijving een button Reviews (  ). Klik op deze button om alle beschikbare reviews te lezen.

In de mobiele app vind je de button REVIEWS rechtsbovenaan als je een product hebt geselecteerd.

2 Kortingscodes
2.1 Waar moet ik de kortingscode invullen?

Bij het afrekenen kun je de kortingscode die je hebt invullen. Kortingscodes zijn maar een keer geldig.

2.2 Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Als je een kortingscode van ons hebt ontvangen, kun je je kortingscode invullen in de pagina van de winkelwagen. Om typefouten te voorkomen adviseren wij altijd om de kortingscode te kopiëren en te plakken.

Werkt de kortingscode niet? Misschien is de kortingscode verlopen of heb je de kortingscode al vaker gebruikt. Ook kan de kortingscode alleen van toepassing zijn voor bepaalde producten die je niet in je winkelwagen hebt opgenomen.

3 Spaarsysteem
3.1 Hoe werkt het spaarsysteem?

Met het SUPPIES spaarsysteem willen wij onze tevreden klanten belonen. Je kan met verschillende acties punten (SUPPIES) verdienen, zoals een account aanmaken of nieuwe klanten aanbrengen. Als je een account bij Paardensupplementen.nl hebt aangemaakt, spaar je bij elke aankoop¹ automatisch punten.

Wil je sparen? Bestel dan niet als 'gast', maar log in onder jouw persoonlijke account.

Je kan die punten gebruiken om gratis sportkleding te bestellen. Ben jij een groot ambassadeur van paardensupplementen of ben je grootverbruiker van onze supplementen? Als je veel SUPPIES hebt gespaard kun je je saldo ook inruilen voor vouchers van €50 of €150. Hoe meer je spaart hoe meer geld je bespaart.

Klik op oranje button SUPPIES Spaarsysteem rechts onderin het scherm een account aan te maken². Met zo'n account bij Paardensupplementen spaar je automatisch met de volgende acties:

  • als je producten bestelt;
  • als je een je ervaringen over een product plaatst in een review op de site* 
  • als je Paardensupplementen.nl aan vrienden aanbeveelt via het spaarsysteem en diegene een bestelling doet*

Kijk deze video waarin we je uitleggen hoe je punten spaart en hoe je ze verzilvert.

 

https://youtu.be/5WJKolY9r4w

¹ over voerproducten worden geen punten gespaard: alleen over supplementen en verzorgingsproducten.

² niet mogelijk via de mobiele app.

3.2 Hoe spaar ik Suppies?

Je kan punten verdienen door verschillende acties:

  • als je producten bestelt¹;
  • als je een je ervaringen over een product plaatst in een review op de site²;
  • als je Paardensupplementen.nl aan vrienden aanbeveelt via het spaarsysteem en diegene een bestelling doet².

Om alle manieren waarmee je punten kan verdienen te zien klik je op de 'Verdien punten' tab in het menu in het Spaarsysteem. 

 

Kijk deze video waarin we je uitleggen hoe je punten spaart en hoe je ze verzilvert.

 

https://youtu.be/5WJKolY9r4w

¹ over voerproducten worden geen punten gespaard: alleen over supplementen en verzorgingsproducten.

² niet mogelijk via de mobiele app.

3.3 Hoe verzilver ik mijn Suppies voor kleding van Paardensupplementen?

Kijk deze video waarin we je uitleggen hoe je punten spaart en hoe je ze verzilvert.

 

https://youtu.be/5WJKolY9r4w

3.4 Hoe lang blijven mijn Suppies spaarpunten geldig?

De punten blijven zo lang geldig als je een account hebt. De punten zijn aan je account verbonden en kunnen dan ook niet worden overgedragen van het ene account naar het andere account.

3.5 Waarom zie ik geen punten bijgeschreven van mijn bestelling?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn dat je geen punten bijgeschreven ziet voor je bestelling:

  • de bestelling is geplaatst als 'gast'; je was niet ingelogd onder je account;
  • je hebt de bestelling nog maar net geplaatst. Het kan soms een aantal minuten duren voordat wij je activiteiten hebben kunnen verwerken en de punten kunnen bijschrijven.
  • Jij of iemand die je hebt doorverwezen, heeft een aankoop geannuleerd of teruggebracht.
Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »